Jazdou sa to nenaucilo. Chladny este drzi ale zohriaty lieta v intervaloch 15s a na emiske potrebujem 30s stabilny volnobeh
SKÚŠOBNÝ KONEKTOR (ALDL)
Testovací konektor ALDL je umiestnený vo vnútri
vozidla (obr. 1). Má terminály použité na linkách
montáž na testovanie funkčnosti motora.
Terminál "B" je diagnostický terminál a môže byť
pripojený na svorku „A“ alebo uzemnenie na prepnutie
ECM v režime „DIAGNOSTIKA“.
Na čítanie slúži aj konektor ALDL
sériové údaje z ECM pomocou SKENERA.
Tieto sériové údaje sú v kurze široko používané
manuál.
„DIAGNOSTICKÝ“ MODUL
Ak je diagnostický terminál "B" uzemnený
s kľúčom zapaľovania v polohe „motor“ a vypnutým motorom,
systém vstúpi do „DIAGNOSTICKÉHO REŽIMU“. V tomto
ECM bude fungovať takto:
Obr. 1 konektor ALDL
1. Zobrazí chybový kód 12, ktorý ho signalizuje pomocou
SES. Kód 12 je signalizovaný
Krátke zapálenie SES, po ktorom nasleduje prestávka
A potom dvakrát kratšie. Bude to signalizované 3 krát
za sebou. Ak v ECM nie sú žiadne ďalšie
chybové kódy, tento kód bude signalizovaný do
terminál „B“ od ALDL je odpojený od
stôl. Chybové kódy je možné načítať iba pomocou
motor sa zastavil.
PIN A MASA to bude asi kostra minus -
PIN B TERMINAL DE DIAGNOSTIC
PIN M DATESERIALE DELA ECM
Ked sa spoji B+A tak to ma blikat kody
Ja mam teda spojit A+M ?