Misijogi má 100 000% pavdu,ja som to tiež konzultoval so strýkom,čo celý svoj pracovný život pracovalo vo VURUPe a 1000 krát omieľal aj tu,že pri voľbe a kúpe vhodného oleja rozhoduje na 1.mieste výkonnostna trieda podľa API a nie rozsah,ten zohľadňuje klimatické podmienky. Takže kto vyberá
olej podľatepelného rozsahu,možno sa vyzná aký
olej je njvhodnejší na fritovanie vo friťáku,či smaženie na panvici a pod.,ale motorovým olejom rozumie asi tak,ako ja španielčine

.
čo sa týka zmeny a miešanie,rozhodne by som neradi po M6AD či M7AD tam dať čistú syntetiku,ale inak je to v pohode,mám vyskúšane,dokonca aj doliať polosyntetiku čistou syntetikou neuškodí,ani minerál nieje ako minerál iné je M6AD a M7AD (MADIT SUPER) ktoré naozaj karbonizujú vo výraznej miere a iné taký TURBO PLUS,ktorým som v IBIZE či Tikadle pokojne nahradil pôvodný CASTROL PROTEC a ten ide popr,doliať aj polosyntetikou,mám vyskúšané. Jediná bolesť SLOVNAFTáckych
olej v posledných rokoch je cena,už napr. PARAMO,ale aj iných výrobcov sa dajú kúpiť za výhodnejšiu cenu,keˇja kúpil PENNASOL plnú syntetiku lacnejšie ako MADIT SUPER 2000 ,tak nieje čo riešiť.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L