Goose píše:na Vectru jsem si rychle zvyknul a moc si jí oblíbil,ale na Leganzu stále vzpomínám...
Aspoň že tak!
To já si zatím nemůžu vůbec stěžovat (ťuk ťuk), naposledy jsem v březnu 2008 měnil snímač vačkové hřídele, jinak nemuselo být na auto ani sáhnuto, šlape jako hodinky a to se mi dost radikálně změnil způsob života v půlce minulého roku, takže jezdím denně, jezdím hodně a Leganza nemá už takovou prioritu jako dřív. V podstatě je můj seznam oprav za (zatím) 4 roky s Leganzou velmi stručný a jednalo se přitom většinou o preventivní údržbu nebránící provozu auta:
124 700 km - výměna motorového oleje (5W40), olejového filtru, vzduchového filtru, svíček, zadních brzdových kotoučů, pružných uložení ramen přední nápravy, koncového dílu výfuku, vyčištění brzdového systému
124 800 km - výměna zadních brzdičů, štítů s obložením, pružných uložení ramen zadní nápravy, pák zadní nápravy
125 700 km - výměna vlnovce výfuku, těsnění katalyzátoru
127 000 km - výměna stahovacího mechanismu okna PZ dveří
127 200 km - výměna stahovacího mechanismu okna LZ dveří
127 500 km - výměna kondenzátoru, naplnění klimatizace
131 000 km - výměna filtru klimatizace, dezinfekce klimatizace sprejem
131 800 km - dezinfekce klimatizace ozónem
132 000 km - oprava ovladače stahování PZ okna na LP dveřích
133 000 km - seřízení geometrie náprav, nástřik spodku a dutin
134 500 km - výměna snímače otáček vačkové hřídele
138 140 km - výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40), olejového filtru
V podstatě větší investice byla akorát hned na začátku a to jen proto, že v servisu takto "hledali" příčinu pazvuku, který byl nakonec způsoben těsněním výfuku za pár korun...