vimena oleje prevodovki
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
vimena oleje prevodovki
Zdravim,
napiste pokud mate nekdo nazor jestly je treba menit
a na jaky intervali olej prevodovki.
Slisel jsem ze jine virobce doporucuji 100 tisic - jako
to je s NUbira 1.6 SX?
Diky,
Ivan
napiste pokud mate nekdo nazor jestly je treba menit
a na jaky intervali olej prevodovki.
Slisel jsem ze jine virobce doporucuji 100 tisic - jako
to je s NUbira 1.6 SX?
Diky,
Ivan
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
uuha ale davas tomu cestinovi
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
No ty bít tobrý češtin!
Ale k mazání:
tohle píšou v manálu
Z toho vyplývá, že se olej v převodovce nemění no, ale vzhledem k ceně doporučeného oleje a množství, bych ho pro jistotu tak ve 100000 km vyměnil. Nevím, ale zda-li je na převodovce nějaký vypoušťák a jak ho do převodovky dostat. Určitě se ozve Petrm a upřesní to. Předem dík.
Ale k mazání:
tohle píšou v manálu
Z toho vyplývá, že se olej v převodovce nemění no, ale vzhledem k ceně doporučeného oleje a množství, bych ho pro jistotu tak ve 100000 km vyměnil. Nevím, ale zda-li je na převodovce nějaký vypoušťák a jak ho do převodovky dostat. Určitě se ozve Petrm a upřesní to. Předem dík.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Vypoušťák na převodovce samozřejmě není v případě potřeby vypustit ho tak se sundavá celá ta malá vanička řešili sme tu už v pátek s Bluem v práci ho neměníme a ani za náma nikdo s tímto požadavkem nepřišel a jezdí k nám auta co mají 300 000 najeto a na původní olej i když můj Lanos za těchto studených nocí po ránu pěkně blbě řadí a já o tom taky uvažuju a dost silně
Už jsem toto řešil a jenom drobnost pro doplnění. Při odšroubování té vaničky nejen, že jste od oleje uplně všude, protože nejde usměrnit odtok jedním místem, ale vyvalí se to na vás odevšud, tak taky nevyteče všechno a je potřeba vyheverovat levou stranu ( u řidiče) . Pod tou vaničkou je pouze diferák a vlastní převodovka je bokem za nějakou přepážkou ve které jsou pouze kanálky na olej, a ty jsou výš, asi aby to zůstávalo v olejové lázni a všechen nestekl do diferáku. Napouštěcí a zároveň kontrolní šroub tam je.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Taky nemůžu najít kontrolní šroub!Pasta píše:Mám v úmyslu dolít olej do převodovky ale jsem asi slepej, nemůžu najít ten kontrolní šroub. Jste někdo schopen mi to nafotit. A radši i s tím napouštěcím šroubem. Mám Nubiru 1,6 16V, r.v. 1997. Díky.
Potřebuju dolejt olej, ale bojím se, abych to nepřehnal a nevytlačil gufera....