kontrolka CHECK??
Moderátor: Blue Lanos
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
Ja som krokový motorček nečistil lebo ani neviem ako vyzerá. Popíš mi prosím kde ho mám hľadať. Skúsim aj ja na nete nájsť foto.
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
Pokud si nečistil tak více -méne je to tam takže som Ti to tak trocha ofotil jo je tam dobrý prístup len sundaj ten rezonátor a máš ho na očiach.
- Přílohy
-
- klapka8.jpg (13.91 KiB) Zobrazeno 3677 x
-
- DSC00561.jpg (76.85 KiB) Zobrazeno 3679 x
-
- DSC00193.jpg (110.87 KiB) Zobrazeno 3678 x
-
- DSC00184.jpg (73.6 KiB) Zobrazeno 3679 x
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
No nemám slov. Peha, máš to u mňa. Poobede idem čistiť, no som zvedavý ako dopadnem. Ešte raz dík a ochotu.
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
Mne robilo presne toto iste. Bolo to slabou bateriou, nechal som ju vymenit a nastavit riadiacu jednotku a od vtedy mi to slape v pohode. Ako mi to v service vysvetlovali tak slo o to ze pri starte kleslo vzdy napatie a riadiaca jednotka proste zblbla.
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
Skús ešte vyskúšat funkčnost AGR ventilu ten má tiež vpliv na kolisanie otáčok
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
Rok trvající problémy s cukáním a otáčkama - řešení též pouze výměna baterie!!! (I když ukazovala že je nabitá (bez zátěže) a starty byly celkem OK)kakac píše:Mne robilo presne toto iste. Bolo to slabou bateriou, nechal som ju vymenit a nastavit riadiacu jednotku a od vtedy mi to slape v pohode. Ako mi to v service vysvetlovali tak slo o to ze pri starte kleslo vzdy napatie a riadiaca jednotka proste zblbla.
Že je kaput jsem poznal při nabíjení, nabíjela se z 30% na 100% 5 minut. Po výměně a rozkuchání (bezúdržbová - nemá zátky) jsem zjistil, že elektrolit je jen na dně.
Pokud budete kupovat tak pozor na LEVOU a PRAVOU (teď nevím jakou .
Nubira 1999, 1,6 LPG, SMART BRC
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
no.. ten problem mozu robit aj el. kable. Takyto problem som mal aj ja a vymenou el.kablov sa to odstranilo.
Daewoo Lanos 1,5 sedan 1999
benzin+plyn
benzin+plyn
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
zdravim. kupil som nedavno laganzu. r.v. 99. najazdenych len 48t km.
po asi 1000 km prevazneho jazdenia v ranajsich zacpach v bratislave (1-2 rychl stupen 1000-2000 ot) sa mi zacali zvysovat otacky na volnobehu. az sa na koniec objavila kontrolka check engine. predch majitel mi povedal ze to mal zopar krat a ze stacilo zajst do servisu na precistenie ventilu. bol som v servise, problem vraj odstranili precistenim ventilu a krokov motorceka a naliatim retecu do nadrze. zmenil som aj cerp stanicu ako kazali. (dovtedy lukoil). dal som tam Vpower ale po 300km sa to objavilo znovu. znovu servis. aj s prehliadkou po 50t km resp 10 rokoch. (vymena oleja, filtrov, remenov a pod + retec do nadrze, vymazanie chyb = 400€ ;( )
po 100km znovu. volal som tam vraj aby som vyjazdil nadrz, skusil to vypalit. a az potom prisiel znova.
bol som na dialnici 2x10 min 80km na 2stupni (6-6,5t otacok).
potom znovu precistenie v servise a vydrzalo zase 300km.
rano po nastartovani otacky ok. 800-1000. pocas jazdy prvych 5km volnobech cca 1200 po zastaveni 900-1000. a potom sa zacnu postupne zvysovat. 1500 v pohybe a 1100 pri stani. neskor uz 1200 a to sa rozsvieti kontrolka.
prisiel som na to ze ked donutim motor mat 800 otacok (brzda, spojka plyn) tak na 8 sec a potom pustim tak kontrolka zhasne a otacky sa zvyknu drzat pod 1000. po chv ale znova to iste.
v servise hovoria ze trba byt trpezlivy a par krat absolvovat tie ich kuri (precistenie a retec) ale chodit tam kazde 2-3 tyzdne a nechat tam viac ako 50€ ma nejak nebavi.
navrhli aby som vyskusal vymenit krokovy motorcek. co je u nich viac ako 130 € . (pamaly sa dostavam cez kupnu cenu auta) a vraj si vsimli ze je spinavsia voda v chladici co moze indikovat zle tesnenie hlavy motora. (vymena u nich cca 650€)
ale to neviem ci s tym moze suvisiet (s otackami). sice kompletne precistenie motora navrhuju aj ako riesenie problemu s check engine. tak neviem. mozte mi niekto prosim poradit. dakujem
po asi 1000 km prevazneho jazdenia v ranajsich zacpach v bratislave (1-2 rychl stupen 1000-2000 ot) sa mi zacali zvysovat otacky na volnobehu. az sa na koniec objavila kontrolka check engine. predch majitel mi povedal ze to mal zopar krat a ze stacilo zajst do servisu na precistenie ventilu. bol som v servise, problem vraj odstranili precistenim ventilu a krokov motorceka a naliatim retecu do nadrze. zmenil som aj cerp stanicu ako kazali. (dovtedy lukoil). dal som tam Vpower ale po 300km sa to objavilo znovu. znovu servis. aj s prehliadkou po 50t km resp 10 rokoch. (vymena oleja, filtrov, remenov a pod + retec do nadrze, vymazanie chyb = 400€ ;( )
po 100km znovu. volal som tam vraj aby som vyjazdil nadrz, skusil to vypalit. a az potom prisiel znova.
bol som na dialnici 2x10 min 80km na 2stupni (6-6,5t otacok).
potom znovu precistenie v servise a vydrzalo zase 300km.
rano po nastartovani otacky ok. 800-1000. pocas jazdy prvych 5km volnobech cca 1200 po zastaveni 900-1000. a potom sa zacnu postupne zvysovat. 1500 v pohybe a 1100 pri stani. neskor uz 1200 a to sa rozsvieti kontrolka.
prisiel som na to ze ked donutim motor mat 800 otacok (brzda, spojka plyn) tak na 8 sec a potom pustim tak kontrolka zhasne a otacky sa zvyknu drzat pod 1000. po chv ale znova to iste.
v servise hovoria ze trba byt trpezlivy a par krat absolvovat tie ich kuri (precistenie a retec) ale chodit tam kazde 2-3 tyzdne a nechat tam viac ako 50€ ma nejak nebavi.
navrhli aby som vyskusal vymenit krokovy motorcek. co je u nich viac ako 130 € . (pamaly sa dostavam cez kupnu cenu auta) a vraj si vsimli ze je spinavsia voda v chladici co moze indikovat zle tesnenie hlavy motora. (vymena u nich cca 650€)
ale to neviem ci s tym moze suvisiet (s otackami). sice kompletne precistenie motora navrhuju aj ako riesenie problemu s check engine. tak neviem. mozte mi niekto prosim poradit. dakujem
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka CHECK a Krokový motorček
Taká otázočka ako je na tom akumulátor lebo aj ten keď nie je dobrý robí takéto problémy a to čietenie každé 2 týdny je blbosť a tahanie euríkoch lebo pokud sa motorček vyčistí tak dačo vydrží no pokud nieje vadný ale tu na fóre máme kolegu čo mu krokáč vymenili a nakoniec to robil zlý akumulátor a nový motorček stojí okolo 100 € takže dosť vysoká investícia Inak výtaj Jo a ješte jednou bacha lebo máš Daewoo a tam stačí reset jednotky robiť odpojením plusového kontaktu , takže zasa len sypeš eura a ako pozerám vlastne o baterke je toho tu viac Jo a tady hned zo začiatku je odkaz na nastavenie dorazu klapky tak sa pozri aj na to
- peter27
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte dub 21, 2009 10:31
- Bydliště: bratislava - presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
co signalizuje kontrolka check obcas mi to preblikne ale len pri vysokych otackach
mal som vselico od TATRA 613 po momentalnu Leganzu
Re: kontrolka CHECK?????????????????????????????????????????????
máš určite špatný krokovy motorček,-mal som presne tento problem,vymenil mi to známy a v servise za 500kč restart a beži to bez problemou doteraz už viac ako rok-inak kupil som ten motor cez internet cca za 1500 kč
2.0 CDX
- peter27
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte dub 21, 2009 10:31
- Bydliště: bratislava - presov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka CHECK??
ale co presne ta kontrolka znamena ?
a ten krokovy motorcek ma vplyv aj na jazdu z LPG ?
a ten krokovy motorcek ma vplyv aj na jazdu z LPG ?
mal som vselico od TATRA 613 po momentalnu Leganzu