Boeing737 píše:Super!
Aj ja vždy idem do Chevy len vtedy,keď viem,že čo autu je.
V každom prípade to reklamuj /vzhľadom na km/,ale priprav sa na ich úbohé argumenty,že jazdíš krátke trasy,prašné prostredie,tankuješ nekvalitné palivo a pod...
Spomeň relácie v TV,noviny a pod....že sa tam môžu objaviť a či im to stojí za negat.reklamu.
Mne to pomôže vždy
To ma fakt zabilo:
Aj ja vždy idem do Chevy len vtedy,keď viem,že čo autu je.
Bodujes
TIBI77 píše:Caute.Ako som slubil,ked budem mat nieco nove pridam to tu
Na Orlando.de som nasiel vlakno o trhani motora.Tak som to precital a zaujal ma prispevok o vzduchovom senzore a EGR.Tak som sa zastavil v Chevy.Zacal som kecat s servisnym technikom
Tak mu vravim ze chcem pozriet vzduchovy senzor.Ze ci nahodou nieje zaneseny!Vravim ze auto nejde,nema vykon! Tak zavolal mechanika aby ho vymontoval!Ked ho vybral bol zaneseny(auto ma 39tis. KM)!Tak servisakovy vravim ze aj EGR bude taky!Chcel som vediet kolko by stalo vycistenie.On na to 150€ Tak som sa zacal smiat,a vravim mu ze som ratal takych 50€ Servisak sa pital mechanika kolko casu bude potrebovat na cistenie.Mechanik kuka na neho a po chvili vravi ze nevie,este to vraj nerobil.Tak servisak mi vravi ze aj za 100€ by to spravili Tak som ho zabil otazkou,ci to nemozu urobit ako zarucnu opravu Servisak na to ze garancny technik ma dovolenku,mam prist na buduci tyzden
Tak uvidime
Inac ak bude niaky rozdiel dam vediet(senzor je vycisteny).
2014-09-09-646.jpg
2014-09-09-647.jpg
pocuj ten senzor zvladnem vycistit aj sam? nerad by som isiel do servisu a zasa bol cely den bez auta popripade tam travil 2 hodiny cakanim kym sa uracia to spravit ...
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Boeing737 píše:Myslel som to tak,že najprv pozisťujem možnú príčinu z iných zdrojov/lebo v Chevy žiaľ nič nevedia/a ich postavím pred hotovú vec.
Čo na tom nerozumieš?
Ja som tomu porozumel
Ale ta veta nema chybu Od srdca som sa zasmial.
Tiez servisak cumel ze co od nich chcem! Len som povedal:toto shodte,toto odmontujte aha zaneseny-vycistit,nahodit
Fakt si mal stou vetou pravdu
Cau Joztar.To spravis aj sam!Cele to stihnes za 5 minut!
Zhodis olejove vicko ,potom dekel motora.Hore nad drziakom motora je ten senzor.Eletriku odpojis a vysrobujes ten srob(je to 10).Potom ho vytiahnes.Co som cital tak ho cistia benzinom!V pohode to zvladnes Dnes som ho mal ja von!napisem o tom v dalsom prispevku
Caute.Nove poznatky!
Vcera auto cestou do servisu cukalo(teplota +24).Po vycisteni v servise v pohode.Rano islo zase vsetko OK (tep. +12).Poobede (tep. +21) auto zacalo jemne cukat.Tak som kukol ten ventil.Cuduj sa svete zase bol zaneseny Tak som ho zbezne ocistil.Tak uvidim,poobede pojdem autom.
Trochu mam obavu ze bute treba vycistit cele potrubie
Velda píše:Zdravim, zaclo chladno, tak uz to netrha.... Nemate nekdo nejake novinky?
Ako vravis,uz sa ochladilo a je pokoj!
Co som sa docital na nemeckom fore,tak to robi EGR.Zanasa potrubie a riadiaca jednotka dostava zle udaje.Ked ho odpojili vsetko OK.
Kedze je auto v zaruke je tazko cosi stym robit
Ked budem doma,skocim este za mechanikom ci ma niake skusenosti.
Taak ja sa pridavam... Vyzera to ze som dalsi s cukajucim cruzom. Skusal som to remapnut - resp. Chipnut , ci sa to cukanie neodstrani. Ale cuka to aj tak..Robili mi to v profituningu, zaplatil som meranie aj predtym aj potom ale nic na grafe nevidno.. Mne to robilo len pri studenom motore ked bolo vonku teplo. Nuž aspon mam 445Nm ... Ked to práve necuka
Velda píše:Zdravim, zaclo chladno, tak uz to netrha.... Nemate nekdo nejake novinky?
Ako vravis,uz sa ochladilo a je pokoj!
Co som sa docital na nemeckom fore,tak to robi EGR.Zanasa potrubie a riadiaca jednotka dostava zle udaje.Ked ho odpojili vsetko OK.
Kedze je auto v zaruke je tazko cosi stym robit
Ked budem doma,skocim este za mechanikom ci ma niake skusenosti.
Bohužel mé znalosti ERG ventilu nejsou velké. Ale pokud někdo zjistil kde je problém, tak by to měli v rámci záruky v servisu odstranit?
---------------------------------------------------------
Chevrolet Orlando 2.0 VDCI 120 Kw LT+ šedá metalíza
Ahoj taky mi to přestalo škubat s příchodem chladnějšího počasí. Ale PDF spaluje stále často a pokud ho vypaluji v menší rychlosti tak mi to vyhodí code 84. Někdo tady psal o nějakým vadným čidle ve výfuku tak zjistím co a jak.
Radomir píše:Taak ja sa pridavam... Vyzera to ze som dalsi s cukajucim cruzom. Skusal som to remapnut - resp. Chipnut , ci sa to cukanie neodstrani. Ale cuka to aj tak..Robili mi to v profituningu, zaplatil som meranie aj predtym aj potom ale nic na grafe nevidno.. Mne to robilo len pri studenom motore ked bolo vonku teplo. Nuž aspon mam 445Nm ... Ked to práve necuka
Mne to robi tak isto.Studeny motor a vonkajsia teplota okolo 20stupnou.
S tym krutakom uz musi ist paradne
Keby ti vynulovali EGR(ostal by zavrety) tak by uz necuklo.Ale potom vraj castejsie vypaluje PDF.
Co to stoji u Profituningu?
jedno opravis - teda skor odstranis ale druhe pokazis takzvane z blata do kaluze ...pokial to sposobuje nejake cidlo tak ma to az tak neserie ... hlavne jak som pisal inde... uz ani nepachnem do autorizaku. na brzdu mam plan ist aj ja ale skor mozno zoptimalizovat chod motora a tak ale to az po zaruke zatial nebudem drazdit.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Bohužel mé znalosti ERG ventilu nejsou velké. Ale pokud někdo zjistil kde je problém, tak by to měli v rámci záruky v servisu odstranit?[/quote]
Koli emisiam tam vsetko mozne dali a teraz to robi sarapatu.Nemozu to odstranit,lebo EU to predpisuje.
Ked je motor zahriaty EGR pusta vyfukove splodiny spat do motora.Ma to byt koli lepsiemu prepaleniu splodin a ma to ochladzovat teplotu motora.Akurat ze to zanasa cely motor.
Pokial auto nie je v zaruke,staci aby v servise ho vynulovali a je pokoj!
+ mala by sa znizit spotreba a malo by ist lepsie(vyssi vykon).
LosPetrik píše:Ahoj taky mi to přestalo škubat s příchodem chladnějšího počasí. Ale PDF spaluje stále často a pokud ho vypaluji v menší rychlosti tak mi to vyhodí code 84. Někdo tady psal o nějakým vadným čidle ve výfuku tak zjistím co a jak.
Code 84 by mala byt chyba netesnosti hadice turba.Mozno to ma nieco stym ze ti zle vypali PDF?
Vraj po vymene a vypaleni PDF uz bol pokoj