No je to tak, dnesne auta su "na par rokov". V podstate je auto najnevyhodnejsia investicia, lebo uz den po kupe noveho ma hodnotu 2/3 z ceny, po zaruke o 2 roky zase menej, a v zasade 5 rocne auto je dnes bud A, totalny srot alebo B, ma hodnotu len par korun

Navyse dodatocne investicie do ojetych aut su nevyhodne okrem beznej prevadzky, a neumerne drahe hlavne u novsich aut s kopcom elektriky.
Tieto Matizky bola este super investicia - klasicky motor s minimom elektroniky, nekazilo sa to, snad az na nejake tie nove viecka a palce rozdelovacov a nove VN kable, inak len bezna udrzba. Jednoduche rozvody=lacnejsie. A uvodna cena bola nizka oproti inym autam.
Myslim ze Matizek ma len 2 cesty:
A, bud je to auto "az do hrobu", takze bude sluzit nejakych 12 rokov, kym bude treba malu GO motora, komplet novy vyfuk, nove kotuce, nove XY
B, alebo ho predat co najskor, lebo o chvilu bude mat hodnotu cca 5000 korun, alebo ho pri vyssej cene proste nik nekupi
Pri variante A by som uvazoval o kupi havarovaneho Matizka komplet - uz odpisaneho, a nechat si ho niekde v zahrade. Lebo za taky vrak sice clovek da jednorazovo 20 tisic dajme tomu, ale bude z neho nahradnych dielov tolko, ze sa ta investicia uz po 2-3 opravach "oficialneho" auta vrati
